28 Aralık 2012 Cuma

Kişiye Özel Gelinlik Askıları

Bugün yakın zamanda gelin olacaklara ya da gelin olacakların yakın arkadaşlarına güzel bir önerim var. Yakın arkadaşlarımdan Sezin bana aşağıda fotoğrafını görebileceğiniz bu özel gelinlik askısını yaptırmış. Ben de çok beğendim ve bu yıl içinde evlenecek 2 arkadaşıma yaptırdım.

Bu fikri Türkiye'ye gelin olmuş ve düğün seromonisinden çok keyif almış bir arkadaşımız getirmiş bence çok da iyi yapmış. Kendisinin iletişim bilgilerini de paylaşacağım. Zeynep Hanım hem çok hızlı, hem çok şeker bir sunuma sahip.


İşte benim gelinlik askım :) Geldiğinde hem çok beğenmiş hem de çok şaşırmıştım. İnsan soyadı değişimine jet hızıyla alışamıyor. Sizin de bu yaz ya da kış yakın zamanda evlenecek yakın arkadaşlarınız varsa bu hediye nokta atışı olacaktır.

Zeynep Sedef ile kendi blogu üzerinden; http://mrseyuboglu.com ya da direk e-mail'inden; mrseyuboglu@gmail.com kontak kurabilirsiniz.

Hepimize bol şans! :)

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim bu güzel paylaşım için İpek :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil